Sparta Hockey Supporters - Stránky fanoušků hokejové Sparty

Novinky

Výjezd k Čobolákům a do města Sacheru aneb letní hokej za hranicemi

18. srpna 2013 v 22:35,  FanBlog,  chuli

V úterý 13.8. se brzy ráno scházíme v Praze na hlaváku k výjezdu za naší milovanou Spartičkou do Evropy. Osazenstvo našeho výjezdu je v podstatě stejné jako na většinu výjezdů během sezony.

V 7:39 vyrážíme vlakem směr Bratislava. Ve vlaku se lehce popíjí a je dobrá nálada. Během cesty začne Lipos rozdávat samolepky, abychom je měli u sebe a mohli je nalepit dle libosti. Už si nepamatuju koho to napadlo, ale zrodil se geniální nápad, že při zastávce v Asii (čti v Brně). Vyběhnou kluci ven na nádraží a polepí ho nálepkami a tak se taky stalo, chtěl bych vidět ty brněnské ksichty, když toto viděli a museli koukat na naše samolepky. Zde se také k našemu společenství připojili další dva členové. Kolem půl dvanácté dorážíme do Bratislavy a po zakoupení lístků na MHD vyrážíme směrem na ubytovnu.

Po ubytování vyrážíme různě po skupinkách do města. Během dne se ještě vyskytnou problémy s lístky do hostujícího sektoru. Několik nám jich chybělo, ale díky zásahu Pana Břízy se na hokej nakonec všichni dostali a za to mu patří velké díky. Tento problém vznikl díky situaci, kterou známe ze zatáčky na Vídeň, totiž že i v Blavě se lístky domácím fans prodávají do sektoru hostujících fans. Zápas nakonec dopadl dobře a po nájezdech jsme domácí Slovan porazili a někteří domácí fans to nemohli přenést přes srdce. Po zápase, když jsme jeli zpět na ubytovnu došlo k nepříjemné události a to k tomu, že Obelixovi ukradli v tramvaji domácí chuligáni igelitku, ve které měl svůj dres, naivně se totiž domnívali, že v ní máme schovanou naší výjezdovou vlajku( ta naštěstí zůstala uchráněna). Po této akci již bylo vše v pohodě. A v klidu jsme dorazili na ubytovnu, kde jsme se ukládali ke spánku, protože nás čekal druhý den ranní přejezd do civilizace totiž do Vídně.

Bratislava jako město mě moc nezaujala a nelíbilo se mi tam. Je to hrozné město a některá místa vypadají, jak když tam jsou stále 80.léta,ale je to můj pohled nikomu ho nenutím.

Ve středu 14.8 vyrážíme do Vídně. Přesouváme se po vodní hladině pomocí lodě, všichni cestující určitě museli mít z naší přítomnosti radost, ale vše bylo bez problémů i kapitán byl pohodový a na konec se s námi i vyfotil. Po vylodění jsme vyrazili směr hotel, po Vídni jsme se přesouvali převážně metrem, jež má 5 linek, ale mají označení U1,U2,U3,U4,U6. U5 jim jaksi vypadlo :D - zajímavá věc. Po ubytování na hotelu, který byl opravdu super, jsme všichni vyrazili do místní pivnice na rakouské tekuté speciality. Po opuštění pivnice se rozdělujeme na dvě skupinky. Každá vyráží někam jinam. Naše menší skupinka vyráží do centra města. Konečně pořádné centrum se spoustou památek, moc se mi v centru líbilo. Poté se připojujeme ke zbytku naší výpravy v restauraci vlastnící Slováky, aspoň někde se mohl člověk domluvit Česky. Po odchodu z této restaurace jsme se chtěli přesunout někam jinam, ale to je ve Vídni skoro nemožné, oni zavírají docela brzy, takže nakonec jsme skončili v hospodě naproti hotelu, kde bylo otevřeno do dvou a obsluhovala zde sympatická Polka.

15.8. - ve čtvrtek nás čeká poslední výjezdový den. Poté co opustíme hotel, míříme všichni na nádraží Westbanhof, kde po delší době úspěšně nalézáme prázdné skříňky na uložení věcí, abychom je nemuseli tahat sebou, pochopitelně si všichni bereme věci nezbytné k fandění, dresy šály atd. Takto oděni vyrážíme do Prateru. Prater je opravdu obrovský zábavný park. Spousta atrakcí, velmi zajímavých, já žádnou nevyzkoušel, protože většina těchto atrakcí není nic pro mě :D, ale někteří byli odvážnější a užívali si to pořádně. V Prateru jsme samozřejmě nemohli vynechat ruské kolo a nakonec jsme na něj vyrazili všichni. Vše je zdokumentováno. V půl páté se všichni scházíme a vyrážíme směrem vídeňská hokejová hala. Se vstupenkami tentokrát problém nemáme, protože je máme dopředu zarezervované. V hale se k nám přidává i pár místních. Fandění probíhá docela dobře, ale řekl bych, že se na některých z nás začala projevovat únava, přesto se však snažíme tvořit klukům dobru atmosféru, což se myslím daří.

Tento zápas Bohužel prohráváme po nájezdech, i když posledních 10 minut domácí hráči nevěděli, která bije. Ovšem podržel je jejich brankář. Po skončení zápasu vyrážíme zpět na nádraží, abychom se vydali na dlouhou cestu domů z tohoto fantastického výjezdu.
Vídeň jako město byla opravdu super a doufám, že se sem ještě někdy podívám.

Doufám, že třeba příští rok takovýto výjezd půjde zopakovat a zúčastní se ho více lidí. Jinak v metru na nás obyvatelé Vídně koukali divně asi nejsou zvyklý na cestování fanoušků hokeje v dresech a šálách. Tento výjezd byl fakt povedený - hlavně díky osazenstvu, které se ho účastnilo. Díky všem a už se těším na sezonu.

Závěrem ještě dvě velká poděkování a to Obelixovi za rezervaci místenek do Prahy. A největší poděkování pro Lipose za skvělou organizaci výjezdu, vše bylo skvěle zařízené i program byl zajímavý ještě jednou díky.

Autor: chuli

Foto: Lenka Trubačová

NÁZOR AUTORA NEMUSÍ BÝT TOTOŽNÝ S NÁZOREM ČLENŮ REDAKCE SPARTA HOCKEY SUPPORTERS !

Pokud chcete k novince přidat komentář, odsouhlaste prosím sociální pluginy v rámci nastavení souborů cookies. Komentáře využívají plugin Facebook.com.