Sparta Hockey Supporters - Stránky fanoušků hokejové Sparty

Novinky

DOPIS: Reakce na působení a činnost bezpečnostní služby na Spartě

16. března 2012 v 17:08,  Ostatní,  Petis

387.jpg

Přinášíme Vám informace na základě zaslaných podkladů od fanouška Petise, jenž komunikoval a dotazoval se vedení HC Sparta Praha, na téma činnosti a působení bezpečnostní služby v pražské sportovní hale.

 

Dobrý den pane Růžičko, za bezpečnost v hale při zápasech je odpovědný pan Císař, který nám tuto činnost smluvně zajišťuje při zápasech prostřednictvím své firmy VIP Security. Pronesení světlice či dělobuchu je hodně špatně a budeme to s ním řešit. Budu se opakovat, ale Vy mu můžete osobně předvést na mojí osobě, jak lze takový předmět bez problému nalézt a bezpečně zajistit halu. Můžete si přivést i odborníka na pyro, který Vám s tím pomůže. Nehledejte v tom žádnou ironii, ale berte to v rovině osobní zkušenosti, které se Vám dostane z jejich práce. Když se k tomu ale postavíte způsobem, že je to náš problém, že železo neplave, tak asi nenajdeme řešení a vzájemné pochopení a budete mít vždy pravdu. Ano, pak dělají svoji práci špatně.

Nastavením security ze strany Sparty má na starosti provozní ředitel (týká se mé osoby), který se zpovídá výkonnému řediteli panu Černému, ten předkládá účty představenstvu a jejímu předsedovi panu Břízovi. 

Co se týká prskavek a jiných hořících radovánek, tak nám jejich použití neumožňuje pojistná smlouva a jasně zakazuje bezpečák i hasiči, kteří jsou zde ze zákona přítomni. Na rovinu říkám, že když si vyřídíte na svoji vlastní osobu písemně povolení na akci chorea s bezpečákem, hasiči a pojistíte si Vaši akci na požár a odpovědnost, tak nevidím problém, proč to nepovolit. Můžeme se na to sejít a rád Vám poradím. Budete muset splnit veškeré bezpečnostní podmínky a pojistka na jednu akci bude stát do 20tis Kč. Odpovědnost za nesplnění podmínek a případná neplatnost pojistné smlouvy půjde pak přímo za Vámi. Takto to dělají všichni, co tu dělají nějakou akci. Děkuji za Vaši reakci.

Ještě jednou dobrý den, vím, že Vám finančně pomáháme řádově v desítkách tisíc a blíží se to ročně stotisíci korun. Záleží na úhlu pohledu. Jenom barvy jsme Vám teď poskytli v objemu za 15tis Kč a poskytujeme Vám i další věci jako papír, slevy na pronájem klubovny, autobusů a mnoho jiných. Můžeme se osobně sejít a probrat to. Již takhle odepisuji několikátý rok a nikdo nikdy nepřijde. Pouze se dostaví ti, co byli popálení nebo se jim v hale něco stalo a chtějí finanční náhradu, či se domáhají hmotného odškodnění. Rád bych Vás osobně poznal, aby jste mi vysvětlil princip nevratných účinků. Které nás mohou postihnout. Osobně bych byl rád, aby Vaše účinky pomohly něčemu dobrému či ku prospěchu haly a hokeje. Děkuji za reakci.

 

Ladislav Pátek (finanční a provozní ředitel HC Sparta Praha, a.s.)

 

Děkuji vám za odpověď, vysvětlení a postřehy. Omlouvám se, ale momentálně jsem pracovně přetížen a celé záležitosti se budu věnovat záhy. Po předběžném přečtení vašich odpovědí vám mohu sdělit pouze to, že nejsem nepřítelem Sparty, za kterého mě zřejmě považujete. Nevratnými účinky jsem měl na mysli pouze jediný fakt. Pokud  ochranka nezvládá zajištění bezpečnosti návštěvníků utkání, není divu, že se sníží počet diváků, jak se ostatně děje. Za sebe osobně řeknu, že svou dceru už na letošní ročník neberu. Je jí 14 let a nemám pocit, že by se jí nemohlo něco stát. Moje nacionále znáte, takže pro vás nebude problém si zmíněnou informaci ověřit ve vaší databázi.

 

Co se týče fanclubárny a investic do ní, to jde asi mimo mě a mimo spousty jiných lidí.  Můj osobní názor je – nechte si jí a nevydírejte bývalý fan club, který jste dohnali do totální devastace a následného kolapsu. Jsem velmi zainteresován na výjezdech FžhS. Nevidím jediný příspěvek na úhradu dopravy od HC Sparta, vámi tak prezentovaný. Náš účet je transparentní a pohyby na účtu vidí každý uživatel. Nedělejte ze mě prosím pitomce. Máte zřejmě pocit, že naše komunity spolu nekomunikují. Pokud si to myslíte, tak váš dojem je mylný. Vaše postoje vůči fanouškovské obci jdou celým spektrem napříč. Přiznávám, že výsledné informace na periferii mohou být zkreslené.

Podívejte se, veškeré záležitosti, které tady řešíme nejsou o tom, abychom se plácali v dopïsech, s prominutím, o ničem. Prioritou by mělo být lepší prostředí pro podporu týmu. Pokud se budete před problémy zakopávat, tak se nikam nepohneme. Můžete  to s prominutím okecávat jak chcete, ale tím se daný problém určitě nevyřeší. Máte například jednoznačný signál k tomu, abyste řešili  ochranku. Dostáváte signály od lidí, jak funguje v Brně, Vítkovicích, atd. Vaše odpověď? -15 let spolupráce? To má být záruka toho, že je to dobré? Asi prostě není! Nechci  typicky spekulovat o tom kdo s kým, jak a za kolik. Ale uvědomte si, že to každého notoricky napadne.

Moje poslední poznámka je k tomu, že odpovědi na všechny negativní věci nejsou na Ptejte se. Můžu vědět proč? Na jednu stranu jsme transparentní úplně ve všem a na druhou stranu, na kritiku odpovídáme osobními maily. Promiňte mi, ale kam se nám ta transparentnost ztratila?

Dále vás nebudu zdržovat, protože mi je jasné, že máte spoustu pragmatičtějších věcí na práci, ale tímto vám sděluji, že tento mail předávám k prezentaci SHS.

 

S pozdravem

 

Petr Růžička (fanoušek Sparty, člen občanského sdružení Fanoušci železné hokejové Sparty)

 

Ilustrační foto: Kasnarka

Pokud chcete k novince přidat komentář, odsouhlaste prosím sociální pluginy v rámci nastavení souborů cookies. Komentáře využívají plugin Facebook.com.